Rozrywka gentlemanów

Jeden z moich licealnych nauczycieli opowiedział nam kiedyś że każdy student biblistyki ma na pierwszym roku ochotę przetłumaczyć cała biblię. W toku studiów robi się z tego jedna księga, potem jeden rozdział... a zazwyczaj kończy się na przetłumaczeniu jednego wersu :). Ja siadając do dzisiejszego wpisu mam ochotę zaprojektować talie kart.


 The Dieline opublikowało ranking 20 najlepszych talii kart jakie się u nich pojawiły. Na miejscu dwunastym interesujące karty w stylu steam. Opakowanie jest super, wygląda jakby było zrobione z mosiądzu (ponoć papier był specjalnie produkowany pod ten projekt) naprawdę wymiata. Środek natomiast przynajmniej mnie nie zachwyca. Ilustracje na kartach fajne, ale nic szczególnego.



Znacznie bardziej przemawia do mnie nieco mniej steampunkowy projekt (ale za to znacznie bardziej wiktoriański). Grafiki rysowane piórkiem naprawdę robią niesamowite wrażenie, super precyzyjne i klimatyczne, sprawdzają się znacznie lepiej od renderów z poprzedniego projektu. Poproszę dwie talie i zestaw partnerów do wista (no ewentualnie może być brydż) w wista nigdy nie nauczyłem się grać.

0 komentarze: